Nom de l'autor: admin

COMENCEM UN NOU CURS

Comença un nou curs a l’escola Santa Caterina. Tots els alumnes hem vingut molt treballadors i contens de tornar a estar a l’escola i veure tots els nostre companys i companyes. Els alumnes de sisè serem els encarregats d’informar-vos del què passa durant tota la setmana. Us desitgem molt bon curs a tothom! Reporteres de […]

COMENCEM UN NOU CURS Llegeix més »

LLIBRES I MATERIAL 2019-2020

Us adjuntem els llistats de llibres i material pel  proper curs. LLIBRES I MATERIAL D’AULA 19-20 bloc Atenció el grup que farà P4: hi havia un error a l’isbn del nou i mig de matemàtiques. En aquest llistat ja està arreglat. Atenció el grup que farà 5è: hi havia un error a l’isbn del nou

LLIBRES I MATERIAL 2019-2020 Llegeix més »

RECUPERA LA INSPIRACIÓ

Entrega de premis del concurs “Recupera la inspiració”. El premi ha estat pel Jan, alumne de 6è. Els alumnes de sisè han participat en aquest concurs de dibuix per promoure que no es fumi. Gràcies Mina (infermera del CAP) per tota l’organització. Reporters de CS

RECUPERA LA INSPIRACIÓ Llegeix més »

VIATGE AL PASSAT

Ens va agradar molt fer un viatge al passat perquè vam aprendre mes coses sobre la prehistòria que no sabíem. Ens va fer molta il·lusió fer-ho amb 6è ja que són un any mes grans que nosaltres i saben més coses. També ens va agradar molt fer el teatre i la fira. Felicitats alumnes de

VIATGE AL PASSAT Llegeix més »

CAMÍ A L’ESCOLA…

Avui hem tingut una agradable visita. Han vingut a veure’ns els alumnes més grans de la Llar d’infants El Cucut de Vinyols. Aquests nens i nenes seran caterins el proper curs, i s’ho han passat d’allò més bé esmorzant amb nosaltres. Gràcies pel detallet que ens heu portat Reporters de Cicle Superior  

CAMÍ A L’ESCOLA… Llegeix més »

TARDA D’ARTISTES

El passat divendres dia 31 de juny l’escola Santa Caterina va organitzar la tarda d’artistes on els alumnes podien demostrar tot el que han après a música  durant el curs. Vam convidar als pares perquè ens veiessin ballar i cantar.Ens ho vam passar molt bé   REPORTERES DE 5È: Joana i Xesca. https://photos.app.goo.gl/UUg5BhquqHGgGM6Y7

TARDA D’ARTISTES Llegeix més »

CANTÀNIA

Els alumnes de 5è van anar a l´auditori de Barcelona a fer una cantata que es deia A de Brossa i està dedicada a Joan Brossa pel seu centenari del deu naixement. Vam fer 9 cançons i totes van ser un èxit. Va ser una experiència única poder cantar amb 150 nens en un teatre

CANTÀNIA Llegeix més »

Desplaça cap amunt
Ves al contingut