Nom de l'autor: admin

Cantata de Cambrils de 4t

Aquest curs vam haver de fer la cantata de Cambrils de manera virtual. Cada escola participant de Cambrils i Vinyols vam treballar una de les cançons de la cantata “Do, re, mi, fa, flor”. Les classes de 4t A i 4t B vam gravar la cançó “Comandant Che Guebava” per separat i es va fer

Cantata de Cambrils de 4t Llegeix més »

L’amic invisible

Fa unes setmanes la nostra companya Claudia Dumitru va tenir una idea genial, que va escriure en una nota de la bústia de la classe. Era tan bona que la classe de 4t A va agafar la mateixa idea. La proposta consistia en fer un amic invisible amb les nenes i nens de la classe,

L’amic invisible Llegeix més »

Peixos i Capgrossos

El passat dia 1 de juny, van arribar a l’escola peixos i capgrossos. Els vam observar, per fer hipòtesis sobre què els hi podria passar. Al dia següent vam descobrir que els peixos es menjaven els capgrossos, per aquesta raó els vam separar, cada classe té una peixera, i la compartim per poder veure el

Peixos i Capgrossos Llegeix més »

Sortida al Parc Samà

El passat dia 3 de juny els i les alumnes de la Comunitat de Mitjans (primer, segon i tercer) vam anar caminant d’excursió al Parc Samà. Després de creuar la riera i seguir el camí fins al parc, finalment ens vam trobar els monitors que ens van fer de guies pel parc i ens van

Sortida al Parc Samà Llegeix més »

Desplaça cap amunt
Ves al contingut