Cantata “Al ball sense un badall”

El passat dimecres dia 20 d’abril els nens i nenes de 2n de la nostra escola van gaudir actuant a l’Auditori de Sant Cugat. Ens van oferir la cantata «Al ball sense un badall», obra de la Guida Sellarés, sota la direcció de la Isabel Mantecón i  conjuntament amb els cantaires de 4 escoles més del nostre poble.
Van estar acompanyats en directe per 5 músics de l’EMM de Sant Cugat i per l’actriu i presentadora Clara del Ruste. Les famílies assistents van poder gaudir d’un espectacle preparat amb molta dedicació.
Enhorabona, alumnes de 2n!!!

L'adreça electrònica no es publicarà. Els camps necessaris estan marcats amb *