Menjador escolar

Per més informació, podeu anar a l’espai web de Paidos

logo_n

MENJADOR

El nostre centre està dotat amb una cuina pròpia. Al menjador escolar apostem per donar una alimentació equilibrada basant-nos en la dièta mediterrània en la que se serveixen plats autòctons amb aliments de temporada. L’objectiu de l’espai de menjador és educar l’alumne en el coneixement dels aliments, servir menús adequats i variats a diferents patologies.

Els menús estan aprovats per l’Àrea de Salut de l’Ajuntament de Sant Cugat del Vallès, basant-se en les recomanacions del Departament de Salut de la Generalitat de Catalunya sobre els menjadors escolars.

MONITORATGE

El servei de menjador està format per un equip de monitors/es especialitzats en el camp de l’educació en el lleure.

Paral·lelament, es porta a terme un seguiment/coordinació entre els tutors de cada curs i els monitors corresponents per tal de poder fer un seguiment més exhaustiu i complert del nen/a.

ESMORZARS SALUDABLES I SOSTENIBLES

A l’educació infantil, l ’esmorzar és una activitat més de la proposta educativa de la classe. Tot i això, pensem que és important que els nens i nenes esmorzin de manera completa a casa i no arribin en dejú a l’escola. El que portin per esmorzar a l’escola ha de servir com a petit pont fins a l’hora de dinar. Aconsellem una mica de fruita, un parell de galetes, fruita seca,  un entrepà  petit … no sucs, ni làctics frescos.