Portes Obertes 2024

Benvolgudes famílies,

Us volem fer saber que organitzarem les jornades de portes obertes en dos dies: dijous 22 de febrer a les 15:00 h i divendres 23 de febrer a les 9:00 h  amb cita prèvia per tal de poder fer les visites guiades en grupets i poder atendre totes les vostres inquietuds i neguits de forma personalitzada.

Només heu de fer una reserva per família en el següent enllaç:

Si alguna família té algun problema a l’hora de demanar cita prèvia podeu contactar directament amb la Secretaria del centre al tfn 93-589.42.01 i mòbil 634 801 061 i us inscriurem a la jornada.

En la  presentació podreu trobar com treballem, qui som i preguntes freqüents que us podran ajudar a conèixer millor la nostra escola.

Esperem saludar-vos ben aviat!

Celebració de l’aprenentatge

Avui l’alumnat de 2n hem fet la celebració de l’aprenentatge amb les famílies.
Ha estat un espectacle en el que hem explicat la història del Rainbow Warrior, el vaixell de Greenpeace.

Gràcies per venir famílies!!
Hem gaudit moltíssim!

El tió

Aquest matí els nens i nenes d’educació infantil hem anat a buscar el tió al pati! l’hem trobat i l’hem deixat a l’entrada de l’escola on l’anirem visitant i portant-li menjar!

Novetats d’inici de curs

Benvolgudes famílies,
Aquí teniu dues infografies amb les novetats respecte al funcionament del centre i a l’organització pedagògica.
Bon inici de curs.

Cantània 2023

L’alumnat de 5è han estat els protagonistes amb la seva fantàstica interpretació de les cançons de la Cantània de 2023.
Enhorabona cantaires!!

SETMANA CULTURAL 22-23

Benvolgudes famílies,

aquí us deixem el programa de la Setmana Cultural que farem del 2 al 5 de maig.

CANTATA 22-23

Avui l’alumnat de 2n ha participat amb molta il·lusió a la Cantata tradicional d’aquest curs!!
Felicitats a tots i totes i també al seu mestre de música!! Són uns cantaires excepcionals!
Enhorabona Xandrins i Xandrines!!

Concurs “El gust per la lectura”

Els nens i nenes de 5è participen en el XXVIII concurs El gust per la lectura, on en aquesta edició està dedicada al llibre L’Illa de l’Abel, de l’autor William Steig. Aprofitant que l’han treballat al Club de Lectura han presentat unes relatories gràfiques molt… Llegeix més»

Mural de Vida

Aquest any l’alumnat de 5è de primària, ha participat en “El Mural de Vida”, un projecte intergeneracional que posa en contacte avis i àvies, infants i joves.
En aquest Mural de Vida també han participat la Gent Gran de la Llar d’avis de la Parròquia i els… Llegeix més»

8 DE MARÇ

Per a la celebració del dia 8 de març i commemorant el Dia Internacional de la Dona volem donar visibilitat a tota la feina que fem durant el curs amb la sensibilització de la coeducació i el paper fonamental de la dona. És per això,… Llegeix més»

Concert d’hivern 2022

Benvolgudes famílies,
Ja teniu disponibles els vídeos de les cançons del concert d’hivern 2022.
Esperem que us agradi rememorar aquest dia tan especial per als nens i nenes de l’escola!!

Celebrem el Dia Internacional de la Biblioteca

El dia 24 d’octubre és el DIA INTERNACIONAL DE LA BIBLIOTECA ESCOLAR i com cada any, a l’escola Pi d’en Xandri ho hem celebrat explicant un conte.
L’alumnat de 6è ha preparat l’obra que es titula “Neda-que-neda” de l’autor Leo Lionni, on ens transmet que la unió… Llegeix més»