La setmana de les tres campanades…

Hi ha la setmana dels tres dijous… , però no va ser aquesta.

La nostra setmana fantàstica va esdevenir la setmana de les tres fites, els tres reptes, les tres campanades!

Primer va arribar Sant Jordi, amb la llança, l’armadura i la rosa.

També va venir carregat de llibres i d’històries que els més grans van explicar i representar als més petits. Un matí ple d’emocions i tendresa que va ser rematat amb la ja tradicional Fira d’intercanvi de llibres!

A la tarda, ja ben tips i ben llegits, vam passar una tarda deliciosa fent tallers exprés sols o acompanyats i seguint la ruta que cada un es va marcar, això sí, sense descuidar-se, ni un, de passar pel de La teca del drac… que els donava berenar!

Aquí sota hi trobareu un recull d’imatges.

Dimecres, ja amb el Sant en el record, els nens i nenes de 2n van fer el seu debut artístic al Teatre Auditori. Acompanyats per les seves tutores, la Montse i la Cristina, i molt ben preparats per l’Agus, van triomfar esplendorosament amb la cantata  “Boix el bruixot i la ciutat de Meravella” amb el text de Manel Justícia i la música de Jordi González, això sí, acompanyats de la resta de nens i nenes de 2n de les escoles de Sant Cugat. Com sempre, van comptar amb la col.laboració del TA,l’EMM Victòria dels Àngels, l’Ajuntament de la Vila i els Serveis Educatius.

Van sortir a la premsa local i casi s’ensorra el teatre dels aplaudiments del públic.

NOTÍCIA AL TOT

GALERIA DE FOTOS

I ja per acabar la setmana, la preestrena i l’estrena del gran èxit de la temporada, el musical EL CREUER, a càrrec dels nois i noies de 6è.

Amb un plè gairebe total, es va fer una preestrena en exclusiva per les famílies de 6è el dijous, i dues funcions per totes les famílies de l’escola el divendres.

Vídeos de la preestrena:

També van sortir al CUGAT.CAT

I aquí teniu les fotos de l’estrena!

1. Olga

Genial!!! Gran treball dels i les alumnes de 6è. Molt contenta i feliç de veure com creixent i de tot el que són capaços de fer.
    Que res no us pari!!!!

L'adreça electrònica no es publicarà. Els camps necessaris estan marcats amb *