DIGUEM BEN FORT: NO A LA VIOLÈNCIA!

Aquest matí, a les 12h, hem fet un minut de silenci per tal de mostrar el nostre rebuig a la violència,

Hem baixat al pati i, senzillament, hem segut i hem fet silenci. Quan s’ha acabat hem fet un llarg i calorós aplaudiment com a mostra de suport a aquells qui han patit directament aquesta violència.

Així mateix, tal i com expliquem a la circular, demà participarem en l’Aturada General.

Benvolgudes famílies:

Davant l’esclat de violència d’aquest cap de setmana, creiem que, com a educadors/es, no ens podem quedar de braços creuats. En qualitat de membres de la Comunitat educativa ens sentim especialment interpel·lats pel fet que molts d’aquest actes de brutal i injustificada violència van tenir per escenari escoles o instituts. Des del Pi d’en Xandri sempre promovem valors com la democràcia, l’educació per la pau i el respecte a la diversitat d’opinions i creences.

És per aquest motiu que 22 mestres del nostre claustre hem decidit adherir-nos a la convocatòria d’aturada general, i que demà dia 3 d’octubre, a l’escola no hi haurà classes.

Es garanteixen, com marca la llei, uns serveis mínims que, en cap cas, seguiran la tònica d’un dia normal d’escola.

Hi haurà solament 3 mestres per atendre tot l’alumnat d’Infantil i Primària que es presenti al centre.

Us agraïm per endavant la vostra comprensió,

Anna Pont

Directora de l’Escola Pi d’en Xandri

L'adreça electrònica no es publicarà. Els camps necessaris estan marcats amb *