CONSTRUiM L’ESCOLA DELS NOSTRES SOMNIS

Durant aquest trimestre entre tots estem repensant els espais comuns de la nostra escola. Cada comunitat estem treballant en el seu disseny (mesurem, comptem el pressupost, decidim la funcionalitat, proposem l’ambientació, consultem experts, cerquem mobiliari,…)

També hem engrescat a alguns pares i mares en qualitat d’experts per tal que ens assessorin en la construcció d’aquests espais.

Ens fa molta il·lusió compartir aquest projecte d’escola amb tota la comunitat educativa i us animem a oferir les vostres experteses i disponibilitat per fer possible aquest somni compartit.

Us deixem algunes imatges dels espais que redissenyarem.

L'adreça electrònica no es publicarà. Els camps necessaris estan marcats amb *