CONCERT DE NADAL

Nadal ja és aquí!
I amb el Nadal arriben els dinars, les llargues sobretaules, les neules i els torrons .Arriba el tió, tan nostre, el Pare Noël i els Tres Reis.
Dies de família, d’amics i de vacances… Dies d’enyorança pels que ja no hi són i… Llegeix més»

EN JOAN TURU ENS VISITA!

Doncs sí!

Aquesta setmana hem tingut la visita de l’artista Joan Turu. Ha vingut a pintar-nos una de les parets de l’escola, amb la col.laboració dels ganàpies de 6è.

Gràcies a la generositat de l’AMPA que, amb els diners recollits de la rifa de Nadal de l’any passat han pagat l’activitat, hem pogut gaudir de la presència i el treball, durant dos dies, d’en Joan Turu.

Ha estat una grata experiència tant pels nens i nenes de 6è com de la resta de la comunitat educativa que hem pogut viure en directe una feina tan ben feta i tant entranyable!

Ha estat una vivència inoblidable.

Gràcies AMPA Pi d’en Xandri i gràcies Joan Turu!

CONSTRUiM L’ESCOLA DELS NOSTRES SOMNIS

Durant aquest trimestre entre tots estem repensant els espais comuns de la nostra escola. Cada comunitat estem treballant en el seu disseny (mesurem, comptem el pressupost, decidim la funcionalitat, proposem l’ambientació, consultem experts, cerquem mobiliari,…)
També hem engrescat a alguns pares i mares en qualitat d’experts… Llegeix més»

Les colònies han estat un èxit!

Malgrat la pluja i els entrebancs
els nostres xiquets s’han fet grans.
Amb unes colònies així
d’altra manera no podia sortir.
De manera que amb contes i balls
els dies han passat sense treballs.
De tant bé que ens ho hem passat,
casi que ens hi hauríem quedat.
Però, es clar, els monitors
deien… Llegeix més»

ELS DE SEGON JA CAMPEN PER CAN RIBAS!

A Can Ribas hem arribat
i cap als planetes hem mirat.
Els cohets amb emoció
volem tastar de bo de bo.
Els monitors que ens hi hem trobat
ja ho tenien tot preparat.
I amb gresca i xerinola
no parem de fer tabola.
Tot i l’aigua persistent
que bé que ens ho passarem!

Llegeix més»