Christian Escribà

Bogeria a l’escola Pi d’en Xandri!! Hem rebut la visita del creatiu pastisser Christian Escribà, els nens i nenes de la Comunitat dels Grans han mostrat la seva vessant més artística i dolça.

Setmana cultural

Vine, vine que es crema la cuina! Hem donat el tret de sortida a la nostra setmana cultural dedicada a la cuina.

Colònies 4t!

Els nens i nenes de 4t de primària, els romans i els terrícoles, estem gaudint d’uns dies emocionants a Can Ribas. Tornarem als nostres orígens i ens convertirem en camperols! Compartirem bons moments amb els companys/es. Viurem moltes aventures de dia i de nit!!! Quina… Llegeix més»

Tema Setmana Cultural.

Aquest curs els nens i les nenes de l’escola Pi d’en Xandri treballarem el centre d’interès de la cuina per la nostra Setmana Cultural. Ha estat el tema més votat i ja estem posant fil a l’agulla! Portarem a terme activitats motivadores i sorprenents relacionades amb… Llegeix més»

VOTACIÓ SETMANA CULTURAL

Aquesta tarda hem fet primera ronda de votacions per escollir el tema que treballarem a tota l’escola per la nostra setmana cultural. Els tres temes finalistes han estat: el parc d’atraccions, videojocs i cuina. La propera setmana començarà la campanya!

Benvinguts i Benvingudes!

El matí ha estat emocionant a l’escola. Retrobaments, bona energia i cares contentes, il.lusió i abraçades. Les motxilles venen carregades d’amor, esperança, objectius i somnis entre d’altres.

INICI DE CURS 2018/2019

Benvolgudes famílies,
Un any més ens tornem a retrobar després de les vacances, amb energies renovades i amb moltes ganes!!!!!! Us volem donar la benvinguda al nou curs i que aquest vingui ple de moltes experiències enriquidores per tothom.
En primer lloc, us volem donar a conèixer… Llegeix més»

BON ESTIU!

I ara sí, un cop més i sense saber massa com, ha passat un altre curs!
Uns que marxen, uns altres que tot just comencen… Com en la vida, seguim FENT CAMÍ…
Ens retrobarem de nou, per fer-lo JUNTS al setembre!
Mentre, que sigueu molt feliços i que… Llegeix més»