Visita a l’ETAP

El dijous dia 24 d’octubre, els xiquets i xiquetes d’ Horta de St.Joan de l’ Escola Montsagre, des de 3r fins a 6è, vam anar a l’ Ampolla a visitar l’ Estació de Tractament d’Aigua Potable.

Vam anar perquè a l’ escola és la setmana Bio i així vam aprofitar per visitar l’Estació.

En arribar, ens vam portar a una sala i  a una pantalla van ficar diapositives i ens van explicar que l’aigua que arribava a l’ Estació l’agafaven de diferents canals i després de tractar-la la distribuïen a diferents dipòsits i ajuntaments.

Després d’esmorzar vam anar a fer un tast d’aigües i ens van donar a tastar 3 aigües diferents.

En acabar el taller, vam anar a la sala de control, també a dos piscines, que eren tant grans com 4 camps de futbol cadascuna i tenien 5 metres de fondaria.

Crec que de l’estació no milloraria res, però la gent hauriem de gastar menys aigua, perquè cada vegada hi ha menys i tractar-la a estes estacions val molts diners.

Desprès vam anar a dinar a la platja.

Mireia Grau