JOCS FLORALS A SANT JORDI

Curs rera curs, l’Escola Montsagre ha participat en el Jocs Florals Escolars de Catalunya que el Departament d’Educació convoca amb l’objectiu de potenciar i estimular l’expressió i producció escrita tan en prosa com en poesia en infants. Aquest any s’han suspès però la nostra escola no ha volgut deixar de celebrar-los, encara que d’una manera diferent.

A continuació us presentem els contes que han creat els xiquets i xiquetes de tota l’escola, i  seran ells mateixos qui els llegiran.

Si els  voleu escoltar cliqueu primer  damunt la imatge de la classe  i després, en la següent pantalla, damunt la imatge de cadascú.

Avui, per poder celebrar la diada de Sant Jordi amb més recursos literaris, us presentem els fruits dels nostres treballs.

Desitgem que us agradi.