Taller de tast

El dimarts  29 d’octubre de 2019 van vindre dos professors de l’Escola Agrària de Gandesa a la nostra Escola per fer nos un taller dels sentits. Vam començar tastant quatre tipus d’aigües, amarg, àcid , salat i dolç.  A continuació vam fer  un tast de suc  de pinya tapant nos el nas i ens vam, adonar que no notàvem el gust  quan ens vam destapar el nas vam sentir una olor increïble . Per acabar vam tastar dos tipus de olis , oli de piqual i  oli d’empeltre. Entre tast i tast vam menjar mançana per desfer el gust de l’oli de que havíem. Finalment els hi van donar les gràcies i es van despedir.

CLASSE DE 6è