ensenyament_h3

Nueva imagen

L’escola actual és el resultat de diverses ampliacions que s’han anat fent al llarg dels anys.
Amb anterioritat les escoles del poble estaven situades, la dels nois al carrer Doctor Messeguer i la de les noies al carrer Medi Natural.
Aproximadament des de l’any 1968 es va passar a ocupar el nou centre.
En aquest any, es van construir les escoles i constaven de sis aules i quatre vivendes per al mestres. A la primera ampliació del recinte escolar es van construir dues aules, una cuina i un menjador ja que seguint la política educativa d’aquells moments es van realitzar les concentracions escolars i els alumnes d’Arnes, a partir de tercer fins a vuitè, eren alumnes de l’escola d’Horta.
Anys més tard es va realitzar una nova ampliació, es van fer dutxes, un magatzem a planta baixa i quatre dependències al primer pis ja que durant molts anys es van realitzar les colònies organitzades pel Departament d’Ensenyament.
Fou a l’any 1997 quan es van tornar a realitzar obres a l’edifici escolar donant-li l’estructura actual que va ser inaugurat per l’expresident de la Generalitat de Catalunya, Jordi Pujol i Soley, el dia 5 d’abril de 1997.