Sant Jordi 2021

SANT JORDI 2021

Aquest any hem celebrat el Sant Jordi.  Però per culpa del covid-19 els nens i nenes de 6è no han pogut vendre els llibres i flors a la plaça Catalunya, així  que ho han venut els mestres i alguna gent de l’AMPA. Uns dies abans de Sant Jordi els alumnes de 6è van classificar i organitzar els llibres per vendrel’s.

Els xiquets i xiquetes de 5è i 6è han confeccionat unes flors d’origami per fer un punt de llibre, els hi ha quedat molt bé!! També han fet uns cartells per anunciar el Sant Jordi, que els han repartit per tots els locals del poble.

Per fi va arribar el 23 d’abril, dia de Sant Jordi, i tots els xiquets i xiquetes de l’escola van anar feliços a comprar llibres i roses.

Maria i Andrea