EL LLADRE DE GORRES

Una nova lectura per a la classe

Aquest any, a l’escola hem començat un nou llibre titulat El lladre de gorres. Un llibre d’aventures divertides sobre uns nens i una fada que tenen la missió de salvar un món màgic.

Cada setmana ens hem emportat el llibre a casa on hem estat practicant la lectura expressiva dels capítols per després llegir-lo a l’escola. Hem anat millorant la lectura en veu alta, a ser més expressius. A part d’això, hem estat fent uns petits resums dels capítols per millorar la nostra manera de resumir.

Amb l’ajuda del llibre hem après que són les personificacions, les metàfores, les exageracions, les comparacions,… i moltes coses més.

Vam cercar informació sobre l’autora del llibre Cornelia Funke, on vam descobrir la gran vida d’aquesta persona tan interessant.

A l’acabar el llibre en equip ens vam preparar uns petits teatres de titelles representant alguns capítols del llibre.

I per últim vam fer un gran treball, on li vam canviar el final a la història.

Entre tots vam fer un gran esforç.

Ona i Irene