Dia Mundial de l’Alimentació

Aquest dimarts 15 d’octubre hem celebrat el Dia Mundial de l’Alimentació a l’escola. Ja fa uns quants anys que els infants de 6è preparen un esmorzar saludable per a tots els infants de l’escola. De bon matí han iniciat la preparació d’un pa amb tomàquet i embotit que tots hem pogut degustar a l’hora de l’esbarjo. Com a escola verda fomentem l’alimentació saludable i és per això que incentivem que els alumnes duguin un petit entrepà i/o fruita dins una carmanyola o embolcall sostenible.

Inici projecte BRASS BAND!

Els/les alumnes de 6è, ja han iniciat el Projecte Brass Band! Ja ho veieu, en aquestes primeres sessions han d’estar molt atents per entendre el funcionament! Pròximament, més fotografies!

Alumnes de 6è A

Setmana europea de l’esport

Us informem que del 23 al 30 de setembre se celebra la setmana europea de l’esport. A la nostra ciutat se celebrarà el proper dilluns 30 de setembre a les 18h a la Plaça Major, on els escolars podran gaudir de diferents activitats:handbol, bitlles, korfball i altres.

Hi esteu convidats! Us hi esperem!

Setmana de la mobilitat sostenible “Camina amb nosaltres”

Aquest divendres 20 de setembre hem celebrat la Setmana de la mobilitat sostenible amb una caminada fins a la via verda. A més, hem aprofitat per recollir escombraries que hem trobat pel camí i hem fet la recollida selectiva. Els infants de P4 i P5 han fet la caminada fins al parc del reguer i els infants de P3 han fet una caminada per l’escola per conèixer els diferents espais.

Reunions inici de curs

Del 23 al 26 de setembre es duran a terme les reunions d’inici de curs dels diferents nivells, a excepció de P3 que es farà durant el mes de desembre.A continuació us mostrem la planificació de les reunions:… Llegeix més»

Iniciem un nou curs a l’escola

Avui dijous 12 de setembre iniciem un nou curs a l’escola Maria-Mercè Marçal. Esperem que tingueu molt bon inici de curs!

Les piles, a l’APILO de l’escola

Els nens i nenes de l’escola han rebut un contenidor petit per tal de poder portar a l’escola les piles en desús. Com ja deveu saber, l’escola disposa d’un contenir APILO on tots hi podem deixar les nostres piles. Aquest any, l’escola també participarà al… Llegeix més»

Pla de fruita a l’escola

Aquesta setmana tornem a iniciar el Pla de Fruita a l’escola. Els infants del centre hem menjat fruita de temporada: pera, poma, raïm i mandarina.

Assemblea General de pares i mares

El passat dia 4 d’octubre es va celebrar l’Assemblea General de pares i mares per tal de fer balanç de les actuacions del curs 17-18 i donar a conèixer les activitats que es faran aquest curs 18-19. Aquí us deixem la presentació que es va… Llegeix més»

Dia sense cotxes, 21 de setembre

Del 17 al 21 de setembre vam celebrar la Setmana de la Mobilitat Sostenible a l’escola. A nivell d’aula es van treballar diverses activitats de sensibilització i el divendres 21 vam celebrar el “Dia sense cotxes a l’escola”. Les famílies es van desplaçar fins al… Llegeix més»

Iniciem un nou curs

Aquest dimecres 12 de setembre hem iniciat el curs 2018-2019! Una de les novetats més destacades han estat els gots que utilitzarem per beure. Molt bon inici de curs!

Fins aviat 6è!

Els alumnes de 6è finalitzen l’etapa d’Educació Primària a l’escola. Han estat 9 anys on han compartit moltíssimes experiències i coneixements, els quals es mostren en aquest recull d’imatges . Molta sort en aquesta nova etapa! Fins aviat 6è!

Últim dia de curs

El divendres 22 de juny vam finalitzar el curs amb diferents activitats. Els infants d’educació infantil van realitzar diferents ambients amb aigua, els de cicle inicial i mitjà van dur a terme una gimcana d’aigua mentre que els de cicle superior es van desplaçar fins al poliesportiu municipal on van gaudir d’una matinal esportiva… Llegeix més»

Festa de fi de curs 2017-18

El passat dissabte 16 de juny vam celebrar la festa de final de curs de l’escola. Aquí teniu un recull d’imatges i un vídeo dels millors moments de la festa.… Llegeix més»