TokApp- nova eina de comunicació escola-famílies

Per comunicar-nos amb les famílies de forma ràpida i senzilla, l’escola començarà a utilitzar la plataforma TokApp School. Convidem a pares i mares a descarregar-se de forma gratuïta l’aplicació en els seus telèfons mòbils i a les seves tauletes. Per aquest mitjà podreu obtenir la informació immediata, fer els pagaments de material i sortides i a més, respondre quan el centre ho sol·liciti.Destacar que aquesta és una aplicació totalment gratuïta per a telèfons Android i iOS. La trobareu disponible tant a Play Store Store com a App Store.… Llegeix més»

Preinscripció curs 2020-2021

Publicades les llistes d’assignacions i d’espera del procés de preinscripció. Període de matriculació: del 13 al 17 de juliol de 2020. Per qüestions de seguretat i donada la situació excepcional, la matrícula al centre es podrà fer per telèfon al 973314306 (de 9 del matí a 2/4 de 2 del migdia) o bé per correu electrònic (c5008790@xtec.cat).

Llista d’assignacions

Llista d’espera

Resultats de l’enquesta a les famílies – Curs 2019-2020

Com ja sabeu i per tal que ens pugueu ajudar a millorar en la nostra feina, quan s’acosta el final de cada curs, us fem arribar una enquesta per recollir les vostres aportacions i valoracions de la feina que fem a l’escola dia a dia. Podeu consultar el resultats de l’enquesta d’aquest curs 2019-2020 clicant la imatge.

Equipament de l’escola, nou sistema de compra

El procediment de compra de la roba esportiva de l’escola serà diferent a partir del proper curs 2020-2021. Les famílies podran adquirir l’equipament a través del portal web del proveïdor. Us recordem que els infants d’Educació Infantil han d’adquirir la samarreta taronja i a partir de 1r i fins a 6è de Primària, també el xandall.

Cliqueu la imatge i  trobareu les instruccions per al procés de compra

Enllaç a la web del proveïdor

Festa de fi de curs- cicle mitjà (3r i 4t)

Diem adéu a un curs que ha acabat de forma extranya, diferent als altres anys, però diuen que l’aigua és vida i nosaltres hem volgut celebrar aquest final de curs jugant amb l’aigua; celebrant la vida!. Gràcies infants i gràcies famílies per la vostra implicació. Us deixem el recull d’aquesta festa de fi de curs tan atípica. Ens veiem al setembre! Sigueu felices i feliços!

Bústia musical d’estiu!

Què seria d’un estiu sense música? Aquí us deixem la llista de reproducció musical per aquest estiu 2020!

Podreu escoltar els temes que han sonat durant l’any a la bústia musical de l’escola i també els que ens heu demanat i no hem pogut posar. Cliqueu a la imatge per accedir a la llista!

Bon estiu i molta música!

Festa de fi de curs – cicle superior (5è i 6è)

Aquest curs ha estat diferent de tots els altres, però com qualsevol altre també s’ha acabat. Un curs més l’hem acabat amb una gimcana d’aigua que heu fet entre tots i totes. És hora de compartir-la. Gaudiu d’aquestes imatges refrescants!!!!

Vídeo de comiat per a l’alumnat de 6è

Els mestres i l’alumnat de l’escola volem desitjar-vos molta sort en aquesta nova etapa, esperem que us emporteu molt bons records de tot aquest temps al centre.Molta sort, que tot us vagi bé! Entreu per visionar el vídeo.… Llegeix més»

Celebrem la Festa Major a casa!

Ja sabeu que quan arriba el mes de maig tots esperem la nostra Festa Major. Aquest any, degut a la situació actual que ens envolta, no ho podrem fer tal i com ens agradaria. És per això que des del Pla Educatiu d’Entorn s’ha iniciat una proposta per a tots els escolars de la ciutat. Us animem a participar-hi! Fes servir la teva imaginació, però sobretot celebra la Festa Major!  Envia’ns la teva proposta al correu del centre i la compartirem a Instagram.

Un Sant Jordi diferent

El claustre de mestres de l’escola, tot i la situació actual, us vol desitjar un bon Sant Jordi…

Mascotes finalistes

Degut a una incidència en el procés de votació de la mascota, l’escola ha valorat una fase final on es podrà votar les 3 mascotes finalistes. Ens sap greu haver anunciat per error la mascota guanyadora, però després de diverses comprovacions s’ha observat que el procés de votació no es va tancar en el moment que estava programat. La fase final tindrà lloc un cop retornem a l’escola i els infants del centre escolliran entre els 3 finalistes.També volem donar les gràcies a tots els participants al concurs i a tots els que han participat a la votació (més de 1.000 vots entre tots els dissenys).

Les mascotes finalistes són:

• La Porte (Marçal, 3r)
  • El Mussiesport (Èlia, 2n)
  • La Maria-Mercè (Alba.M, 5è)

Moltes gràcies!

Omplim de roses els balcons! #TotsfemsantJordi

Els primers dies de confinament vam engegar la iniciativa del #repteconfinamentmmm a l’Instagram de l’escola, la qual creiem que ha estat tot un èxit gràcies a la col.col·laboració de tots vosaltres. A partir d’ara, us anirem fent propostes temàtiques de forma periòdica. La primera d’elles, aprofitant que el 23 d’abril és Sant Jordi, us proposem Omplir de roses els balcons! (setmana del 20 al 26 d’abril). Us animem a celebrar Sant Jordi fent les vostres pròpies roses amb material reciclat i penjant-les a la vostra finestra o al vostre balcó.… Llegeix més»

Encarem el 3r trimestre

Avui dimecres 15 d’abril iniciem aquest 3r trimestre d’una forma força diferent a l’habitual, una educació telemàtica nova per a tots i totes.  L’equip de mestres de l’escola espera que ens puguem retrobar ben aviat.

Vota la mascota esportiva!

Moltes gràcies a tot l’alumnat i famílies que han participat al concurs del disseny de la mascota esportiva de l’escola. Després de rebre força propostes passem a la fase de la votació popular.

Entreu en aquest enllaç i voteu la que més us agradi, les votacions finalitzaran el diumenge 19 d’abril.

Vota la mascota esportiva de l’escola