Trobada de korfball

El divendres 12 d’abril vam celebrar la 2a trobada de korfball a la nostra escola. A l’activitat, organitzada pel Pla Educatiu d’Entorn de la ciutat, hi van prendre part alumnat de 2n a 6è de tota la ciutat. Us en deixem un petit resum.

DMAF’24

Del 8 al 12 d’abril hem celebrat el Dia Mundial de l’Activitat Física a l’escola, aquest any el repte ha estat “la volta més original”.

Trobada de korfball

El proper 12 d’abril tindrà lloc la 2a trobada de korfall escolar de Tàrrega. Aquest cop la trobada tindrà lloc a la nostra escola i hi participaran escolars de 2n fins a 6è de totes les escoles de la ciutat. Anima’t i participa de la trobada! Fes la inscripció a través de TokApp.

Gamverrada

El dissabte 9 de març una representació femenina de l’escola va participar a la Gamverrada, una trobada festiva d’àmbit cultural per celebrar el Dia Internacional de la Dona. La gegantona de l’escola va participar de la festa acompanyada dels tambors i famílies participants.

El Carnaval MMM

Desfilada de disfresses, batucada, balls… un bon final de festa al Carnaval MMM. Visca el Carnaval i visca la disbauxa!

Som poca-soltes!

Aquest dijous 8 de febrer tot l’alumnat de l’escola  hem assistit a l’espectacle de la Toltes al camp dels Escolapis. Una gran festa on tots i totes ens hem convertit en uns autèntics poca-soltes! Us deixem un vídeo resum.

Sortida a esquiar

Aquest dimarts 6 de febrer l’alumnat de cicle mitjà i cicle superior hem fet una sortida a esquiar a Port del Comte. Tot i la poca neu vam poder gaudir moltíssim de les classes d’esquí. Una molt bona experiència.

Mostra Brass Band

El passat dimarts 30 de gener va tenir la Mostra Brass Band de l’alumnat de 6è, un projecte d’àmbit comunitari on l’alumnat ha treballat amb instruments de vent metall amb professorat de l’Escola Municipal de Música  a les seves instal·lacions.

DENIP’24

Aquest dimarts 30 de gener hem celebrat el Dia Escolar de la No violència i la Pau a l’escola. L’alumnat de 6è ha llegit el manifest i seguidament tota l’escola hem cantat i ballat la cançó “El món seria més feliç”.

Brass Band

El proper dimarts 30 de gener l’alumnat de 6è de l’escola realitzarà la mostra Brass Band per a les famílies d’aquest nivell i també per a l’alumnat de 5è.