Preinscripció curs 2019-2020

De l’11 al 22 de març: visites concertades per aquelles famílies que ens vulguin conèixer. Truca’ns al 973314306 i informa’t!

Portes obertes: diumenge 24 de març de 10:30h a 13h

Previsió de dates per a la preinscripció: del 29 de març al 9 d’abril

Save

DENIP 2019 (Dia Escolar de la No-violència i la Pau)

El dimecres 30 de gener celebrem el Dia Escolar de la No-violència i la Pau a l’escola. Aquest any hem elaborat un mural amb una composició molt vistosa amb les mans de tots els infants i mestres de l’escola, fet que mostra la unió i el respecte envers les diferents persones. A més, els alumnes de 6è ens han llegit un manifest i tots junts hem cantat per a celebrar aquest dia tan especial.

La geganta de la sang

Aquest final de mes de gener ens ha visitat la geganta de la sang en motiu de les xerrades informatives als alumnes de cicle superior orientades a la donació de sang.… Llegeix més»

Participació als “Tres Tombs de Sant Antoni”

El passat diumenge 27 de gener l’AMPA va participar als Tres Tombs de Sant Antoni amb una carrossa dedicada a la tasca dels bombers de la Generalitat.

Enhorabona a totes les famílies que hi van participar!

Les piles, a l’APILO de l’escola

Els nens i nenes de l’escola han rebut un contenidor petit per tal de poder portar a l’escola les piles en desús. Com ja deveu saber, l’escola disposa d’un contenir APILO on tots hi podem deixar les nostres piles. Aquest any, l’escola també participarà al… Llegeix més»

Últim dia del 1r trimestre

L’últim dia del 1r trimestre els nens i nenes de l’escola vam dur a terme diferents activitats: vam cagar el tió, vam visionar algunes pel·lícules, vam menjar torrons i neules … i també ens va visitar el patge. Aquí podeu veure un resum de les diferents activitats.

Cantada de nadales

Com ja és tradició, el dijous 20 de desembre hem fet la cantada de nadales al gimnàs de l’escola. Aquí podeu visionar el vídeo.

Cantem a les residències!

Hem iniciat les activitats nadalenques aquest dimarts 11 de desembre amb la cantada de nadales a l’Hospital-Residència Sant Antoni on els alumnes de 5è han cantat diferents nadales als residents. El dimecres 12 de desembre ha estat el torn dels alumnes de 6è, aquests s’han… Llegeix més»

Procés participatiu Ajuntament de Tàrrega

Com recordeu, el curs passat vam promoure una recollida de signatures per reclamar l’acondicionament de la Plaça de les Bòbiles com a espai lúdic pels infants. Des de l’escola demanem la vostra participació en aquesta iniciativa, si ho trobeu encertat, a través de la pàgina que el propi Ajuntament ha preparat per poder participar. Si entreu a decidimtarrega.cat veureu que podeu fer la vostra aportació.

Pla de fruita a l’escola

Aquesta setmana tornem a iniciar el Pla de Fruita a l’escola. Els infants del centre hem menjat fruita de temporada: pera, poma, raïm i mandarina.

Santa Cecília a l’escola

El passat 20 de novembre vam celebrar Santa Cecília a l’escola, la patrona de la música. Com ja és habitual en els darrers anys, alguns infants ens van tocar algunes peces amb els seus instruments. Enhorabona a tots els instrumentistes.

Assemblea General de pares i mares

El passat dia 4 d’octubre es va celebrar l’Assemblea General de pares i mares per tal de fer balanç de les actuacions del curs 17-18 i donar a conèixer les activitats que es faran aquest curs 18-19. Aquí us deixem la presentació que es va… Llegeix més»

Apadrinament lector

Hem iniciat l’Apadrinament lector amb la presentació dels padrins, padrines i fillols,filloles. Ha estat un moment especial que esperem que sigui el començament de grans amistats. Cliqueu a la imatge per veure’n més.… Llegeix més»

Dia sense cotxes, 21 de setembre

Del 17 al 21 de setembre vam celebrar la Setmana de la Mobilitat Sostenible a l’escola. A nivell d’aula es van treballar diverses activitats de sensibilització i el divendres 21 vam celebrar el “Dia sense cotxes a l’escola”. Les famílies es van desplaçar fins al… Llegeix més»

Iniciem un nou curs

Aquest dimecres 12 de setembre hem iniciat el curs 2018-2019! Una de les novetats més destacades han estat els gots que utilitzarem per beure. Molt bon inici de curs!

Fins aviat 6è!

Els alumnes de 6è finalitzen l’etapa d’Educació Primària a l’escola. Han estat 9 anys on han compartit moltíssimes experiències i coneixements, els quals es mostren en aquest recull d’imatges . Molta sort en aquesta nova etapa! Fins aviat 6è!

Últim dia de curs

El divendres 22 de juny vam finalitzar el curs amb diferents activitats. Els infants d’educació infantil van realitzar diferents ambients amb aigua, els de cicle inicial i mitjà van dur a terme una gimcana d’aigua mentre que els de cicle superior es van desplaçar fins al poliesportiu municipal on van gaudir d’una matinal esportiva… Llegeix més»

Festa de fi de curs 2017-18

El passat dissabte 16 de juny vam celebrar la festa de final de curs de l’escola. Aquí teniu un recull d’imatges i un vídeo dels millors moments de la festa.… Llegeix més»