TALLER MEDIAMBIENTAL

La importància del reciclatge

Els dies 20 i 21 de febrer, diferents responsables de l’empresa SECOMSA (Serveis Comarcals Mediambientals comarcals S.A.) van venir a l’escola a fer-nos un taller mediambiental.

El dijous va ser el torn dels alumnes de Cicle Mitjà i Cicle Superior. Ens van explicar la importància de dipositar cada residu al contenidor corresponent ique tots plegats hem de fer un pas endavant, procurant reduir i reutilitzar tot allò que tenim al nostre voltant ja que d’aquesta manera estarem generant menys residus al medi ambient. També ens van explicar a on van a parar els materials que llencem i quin tipus de producte es pot obtenir. Després de l’explicació teòrica vam fer un taller pràctic, vam organitzar-nos en grups, anomenats brigades ambientals i els monitors ens van repartir diferent tipus de material quehavíem de llençar al color corresponent. Per cada encert el grup guanyava punts.

El divendres els alumnes de P5 i Cicle Inicial van fer el taller plegats. L’activitat en aquest grup va ser molt motivadora pels alumnes, vam aprendre a reciclar els objectes que fem servir a diari i el perquè és tan important reciclar.

Els més petits de l’escola, els alumnes de P3 i P4, inicialment van fer el joc de les cadires per tal de reconèixer els diferents colors dels contenidors. Després van fer una activitat pràctica on havien de llençar cada residu al cubell corresponent.

Durant el mes de març els companys de SECOMSA vindran a instal·lar-nos un compostador a la nostra escola, i el 13 i 16 de març hi tornaran per explicar-nos el seu funcionament.

Molt agraïts a l’empresa SECOMSA per l’oferiment d’aquest taller!!

Claustre de l’escola

PODEU ACCEDIR ALS ÀLBUMS DE FOTOS CLICANT A LES SEGÜENTS IMATGES!