SOM ESCOLA VERDA

Benvolgudes famílies,

Com a Escola Verda seguim amb l’afany de voler innovar, incloure, avançar, sistematitzar i organitzar accions educatives que tinguin la finalitat d’afrontar, des de l’educació, els nous reptes i valors de la sostenibilitat.
Durant aquest curs, de forma trimestral, els alumnes de la nostra escola ens presentaran noves propostes i activitats mediambientals. Aquestes accions estaran penjades a la Cartellera Verda del centre, per tal que tothom les conegui i,  fins i tot, les pugui dur a terme.

Per començar els infants de P3 i P4 us explicaran la seva activitat. Més endavant anirem publicant els articles de la resta de grups.

Desitgem que disfruteu amb tot el què ens ensenyen els nens i nenes de l’escola amb molta il.lusió.

PROPOSTA VERDA P3 I P4

Els nens i nenes de P3 i P4 durant aquest trimestre hem apadrinat el cirerer del nostre pati. Hem conegut les seves característiques i els canvis que es produeixen segons l’estació de l’any.

El cuidem, respetem i reguem… Ens encanta!!!

A més a més, per tal de mantenir net el nostre entorn,  recollim els papers i els  plàstics que  trobem al nostre pati.

Moltes felicitats per la vostra proposta!!

(cliqueu sobre la imatge per veure més fotos)