SCAPE ROOM “Directe al Sol”

Per començar dir-vos que som uns quants alumnes de 6è, l’Adnan, la Xènia, l’Ilyasse i l’Aleix, els quals vam escollir i realitzar aquest projecte durant el primer i part del segon trimestre d’aquest curs escolar.

Es tractava d’organitzar un “Scape room”, anomenat “Directe al Sol”. L’activitat estava adreçada als companys i companyes de 4t de l’escola. El fil conductor va ser el següent, els alumnes es van convertir en astronautes i el seu objectiu era viatjar en un coet per arribar  i explorar el planeta Urà. Malauradament van tenir un error tècnic i la nau els va dirigir cap al Sol. Els participants havien d’arribar a prémer un botó vermell que era la palanca per canviar la direcció i finalment anar cap a Urà.

A través d’aquest “Scape room” els companys havien d’anar superant diferents proves, per finalment, no cremar-se i poder anar al planeta desitjat. Entre ansietat i sorpreses els alumnes de 4t van aconseguir canviar la direcció del coet dins del temps establert, 30 minuts.

Algunes de les proves que van realitzar van ser les següents: havien de buscar imatges de diferents planetes amagades per la classe, amb un mòbil van escanejar un codi QR per trobar informació, van obrir un usb per tal de respondre diferents preguntes sobre el Sistema Solar, van consultar en un diccionari enciclopèdic, van haver d’esbrinar la solució d’un criptograma i per acabar, van haver de resoldre divisions, multiplicacions i un problema de numeració per tal de trobar el codi secret que obria el cadenat de la caixa on es trobava el botó vermell i la clau per obrir la porta de l’aula i poder escapar-se cap a Urà i marxar de l’escalfor del Sol.

La nostra valoració d’aquest projecte és molt positiva, vam disfrutar i ens ho vam passar molt bé mentre el preparàvem i durant l’execució.

Moltes gràcies als alumnes de 4t, la tutora de 4t i la mestra d’anglès per la seva col.laboració!

Fins aviat!

Adnan, Xènia, Ilyasse i Aleix

Alumnes de 6è

Escola Mare de Déu del Roser

Riudecols

PODEU ACCEDIR A L’ÀLBUM DE FOTOS CLICANT A LA SEGÜENT IMATGE!