SCAPE ROOM “Direcció forat negre”

Bon dia famílies, som l’Edgar, l’Andreu, el Jan, l’Albert, l’Ian i el Mohamed de la classe de 6è. A l’inici de curs vam decidir que el nostre projecte del primer trimestre seria preparar un Scape room per als alumnes de 5è.

El fil conductor consistia en que els nens i nenes es convertien en astronautes viatjant en un coet per l’espai. De sobte es van adormir i un forat negre va començar a xuclar-los. El seu objectiu era trobar una clau per poder tornar cap a La Terra.

Algunes de les proves van ser les següents: buscar unes imatges sobre el Sistema Solar i interpretar uns codis, mitjançant un mòbil, llegir un codi QR on hi apareixia un vídeo, respondre preguntes de comprensió escoltades per megafonia sobre el darrer vídeo, obrir un usb i trobar la solució d’un criptograma, esbrinar la solució d’un problema matemàtic sobre terços i orientació espaial, i finalment, intentar desxifrar la solució d’un problema matemàtic sobre numeració, per tal d’obtenir el codi que obria el cadenat de la caixa secreta on es trobava la clau per canviar la trajectòria del coet i anar cap a La Terra.

La nostra valoració ha estat molt positiva, ens ha agradat molt fer aquest projecte, i creiem que els alumnes de 5è també van gaudir experimentant aquesta activitat d’Scape room.

Moltes gràcies als alumnes de 5è i a la tutora del grup per la seva  col.laboració!

Edgar, Andreu, Jan, Albert, Ian i Mohamed

Alumnes de 6è

Escola Mare de Déu del Roser

Riudecols

PODEU ACCEDIR A L’ÀLBUM DE FOTOS CLICANT A LA SEGÜENT IMATGE!