Nous panells interactius

Tenim la satisfacció d’anunciar que en les properes setmanes l’escola estrenarà dos panells interactius (un fixe i un mòbil) que ens permetran:
1.- Ajudar els docents a construir un ambient d’aprenentatge pràctic i atractiu.
2.- Disposar d’un centre d’aprenentatge interactiu on els alumnes i el mestre puguin exposar idees i conceptes i resoldre problemes i qüestions.
3.- Dinamitzar les classes facilitant la participació dels alumnes.
4.- Acostar els infants a les noves tecnologies de la informació i la comunicació, eines amb les que es troben en la vida real i amb les que hauran de treballar en el futur
Aquesta inversió ha estat possible gràcies a la col·laboració de les Indústries TEIXIDÓ, que un cop més ha manifestat la seva sensibilitat vers els projectes de l’escola i ens ha fet una aportació de 1.000€ per a la compra d’aquest material.
MOLTES GRÀCIES