ESTAREM CONFINATS, PERÒ NO AVORRITS

Estarem confinats, però no avorrits. Aquests sembla ser l’eslògan que han adoptat els alumnes de l’escola Mare de Déu del Roser, durant aquest període de quarantena. I per donar fe del seu propòsit ens han enviat un munt de fotos i vídeos, mostrant-nos a què estan dedicant aquesta quarantena. Uns fan ioga, uns altres cuinen, n’hi ha que fan manaulitats i fins i tot n’hi ha que… LLEGEIXEN! Ho voleu veure?

PODEU ACCEDIR A L’ÀLBUM DE FOTOS CLICANT A LA SEGÜENT IMATGE!

P4-P5

C.I

C.M

C.S

ANIMEU-VOS A ENVIAR-NOS LES VOSTRES FOTOS I VÍDEOS DE LES ACTIVITATS QUE FEU DURANT AQUESTS DIES DE CONFINAMENT, AL CORREU DE LA VOSTRA CLASSE! ESTAREM ENCANTATS DE PUBLICAR-HO!

1. Laura Sostres

EL NIL DIU: TOT ANIRÀ BÉ!!! US ESTIMO MOLT I US TROBO MOLT A FALTAR !!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

UN PETONAS I UNA ABRAÇADA A TOTHOM, FINS AVIAT!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!