ESCOLA VERDA CI- JORNADA DE NETEJA DE LA RIERA

El passat dimarts dia 31 de maig els nens i nenes de Cicle Inicial van realitzar una acció col·lectiva de neteja de la riera de Riudecols, emmarcada dins el projecte d’Escola Verda.

La iniciativa va sorgir dels mateixos infants, els quals al mes de desembre van realitzar una sortida per treballar el projecte de l’aigua i van prendre consciència de la importància de mantenir el medi en bon estat i lliure de residus.

La jornada va iniciar-se a primera hora del matí tot aprofitant les hores de menys sol. Els infants van arribar molt il·lusionats i amb moltes ganes de treballar. Disposaven de guants i pinces per recollir la brossa i de sacs per a fer una tria selectiva dels residus. Es van quedar bocabadats de la gran varietat de deixalles trobades: llaunes, ampolles, cartrons, mascaretes, sabates, samarretes, una motxilla, un plat, pots de vidre, tubs… i també de la gran quantitat recollida: ni més ni menys que sis sacs!

Els nens i nenes de 1r i 2n van realitzar una gran tasca, van aportar el seu granet d’arena en la lluita per un entorn més net. Van prendre consciència sobre la gran quantitat de residus que llencem de forma incontrolada a la natura i de les greus conseqüències que això comporta.

Bona feina! Els petits canvis són poderosos!

(cliqueu sobre la imatge per visitar la galeria fotogràfica)