ESCOLA VERDA- ACCIÓ CONJUNTA

Benvolgudes famílies de la nostra escola,

Com ja sabeu durant aquest trimestre hem dedicat molts esforços al projecte sobre el consum responsable, acció conjunta realitzada amb moltes escoles i instituts del Baix Camp. Hem dut a terme diferents activitats per tal que els mostres alumnes siguin conscients de les conseqüencies ecològiques, econòmiques i socials de les compres realitzades i que cal reflexionar abans d’adquirir qualsevol cosa i fer un ús racional dels serveis que tenim a disposició. També que caldria comprar només quan ho necessitem i sobretot reciclar tant com puguem. Per últim, que ens hauríem de regir per un criteri de proximitat: com més a prop s’hagi produït o elaborat el bé de consum, més fomentarem l’economia local i s’haurà fet servir menys energia contaminant per a fer-nos arribar el producte.

Volem agrair la vostra col.laboració en el “repte dos dies”, la vostra alta participació ens va permetre dur a terme un anàlisi exhaustiu dels productes que consumiu a les vostres llars. Seran els mateixos alumnes de l’escola qui us ho explicaran amb molta il.lusió i creativitat en el vídeo adjunt.

Arrel de tot aquest treball cada curs va escriure un consell com a consumidors responsables i tots conjuntament van crear el DECÀLEG D’ESCOLA VERDA.

Us adjuntem el vídeo i el decàleg d’escola verda.

Desitgem que ho disfruteu!!

Moltes gràcies!!

TOTS SOM ESCOLA VERDA!!