ESCOLA- COL·LABOREM AMB LA MARATÓ DE TV-3

Aquest divendres 18 de desembre l’escola ha organitzat una jornada solidària per tal de col·laborar amb la Marató de TV-3. Els i les alumnes han realitzat al llarg de la jornada activitats relacionades amb la temàtica d’enguany:

La Marató de TV-3 PER LA COVID-19

AQUESTA MARATÓ TOCA A TOTHOM.

• Circuits per dins de l’escola i curses per les rutes saludables de Riudecols.
  • Visualització de vídeos facilitats per l’organització de la Marató i xerrades virtuals relacionades amb la temàtica de la Covid-19.
  • Decoració de punts de llibres en agraïment per les donacions voluntàries de les famílies d’alumnes de l’escola.
  • Mural “TOTS JUNTS HO ACONSEGUIREM” en el que els alumnes de l’escola s’han dibuixat amb mascareta, recurs indispensable per protegir-nos del virus.

LA RECAPTACIÓ OBTINGUDA A L’ESCOLA GRÀCIES A LES VOSTRES DONACIONS HA ESTAT DE…

MOLTÍSSIMES GRÀCIES!

Us convidem a visitar la galeria de fotos que podreu obrir clicant sobra la imatge.