ESCOLA- CARNAVAL, CARNAVAL…

Com que van complir amb totes les ordres que ens va proposar el Sr. Carnestoltes, la festa de Carnaval que vam celebrar a l’escola va ser tot un espectacle divers d’activitats.

Al matí vam treballar per tallers creant material per decorar el hall de la nostra escola, ens vam maquillar i el mestre de música ens va ensenyar una dansa molt moderna i coneguda per tots nosaltres (Jerusalema).

Per la tarda, LA FESTA DE CARNAVAL va ser la protagonista i al pati de l’escola vam ballar, vam fer una desfilada de disfresses i vam poder gaudir d’un berenear molt i molt bo.

Ja ho diu la dita: PER CARNAVAL TOT S’HI VAL!

Fins l’any que ve Sr Carnestoltes!

(cliqueu sobre les imatges per visitar les galeries fotogràfiques)

P3 i P4 P5 PRIMÀRIA ARTS AND CRAFTS