CURSA SOLIDÀRIA’19

PELS NENS I NENES ROHINGYES

Cada any a l’Escola Mare de Déu del Roser celebrem la Cursa Solidària per recaptar diners pels nens d’algun país desfavorit, aquest any van anar destinats als nens i nenes rohingyes de Myanmar.

Ens agrada molt poder ajudar a aquests nens passant-nos-ho molt bé, un dels aspectes més divertits és compartir aquestes activitats amb els infants més petits de l’escola.

Durant la Cursa Solidària vam fer diferents tallers i jocs. Vam fer una sortida d’orientació pels voltants de l’escola, un circuit d’obstacles molt divertit, un joc de relleus, un mural amb dibuixos sobre objectes necessaris per als refugiats sobre nutrició, educació i sanitat, el mestre Artur ens va explicar la realitat dels nens i nenes rohingyes, els motius del seu èxode i les dures condicions de vida que tenen al camps de refugiats de Cox Bazar Bangladesh,  i per acabar vam realitzar una activitat sensorial.

Tots, alumnes i mestres, ens ho vam passar molt bé. Entre tots vam recollir un total de 450, 83€, els quals s’enviaran a l’ONG Save The Children perquè aquests infants tinguin més aliments, medicaments i material escolar.

Moltes gràcies a tots per la vostra col.laboració!

Alumnes de 6è curs

PODEU ACCEDIR A L’ÀLBUM DE FOTOS CLICANT A LA SEGÜENT IMATGE!