CS- WHO is WHO?

A cicle superior hem tingut la GRAN SORT de poder treballar, al llarg del curs, la llengua anglesa a través d’activitats engrescadores i vivencials.

Gràcies a la col·laboració dels alumnes de l’escola Sant Jeroni de Sant Pere de Riudebitlles, un cop al trimestre els i les alumnes han treballat una temàtica diferent tot practicant l’expressió escrita de manera vivencial: presentant-se, felicitant-se les festes de Nadal i describint-se jugant al tradicional joc WHO is WHO? (Qui és qui?).

Gràcies a aquesta darrera activitat que us volem ensenyar, els i les alumnes  de totes dues escoles han pogut conèixer amb qui han estat interactuant aquest curs utilitzant la llengua anglesa com a única via de comunicació.

L’activitat constava de llegir la descripció rebuda per identificar aquell alumne/a en la foto projectada a la pissarra digital.

Va ser molt divertit i ho van fer genial!

(cliqueu sobre la imatge per visitar la galeria fotogràfica)