CS- ACCIONS ESCOLA VERDA

Us expliquem tot seguit les accions d’escola verda que han escollit i realitzat els alumnes de Cicle Superior.

Els alumnes de 5è hem escollit per aquest trimestre tres accions d’escola verda.

Després d’observar que hi havia un excés de residus d’envasos al pati de Primària, vam decidir que els delegats verds de 5è i 6è baixarien un cubell groc, a banda del marró d’orgànica. Tot i que, el més important és aconseguir reduir els residus entre tots plegats.

També hem elaborat dos cartells sobre la conscienciació de l’ús del paper, un per als alumnes d’Infantil i un altre pels alumnes de Primària. Els hem entregat a les tutores de les classes i els hem penjat a la cartellera verda.

Per acabar, ens agradaria dibuixar i pintar un mural mediambiental al pati de Primària.

Els alumnes de 6è, com acció d’escola verda, hem fet un treball sobre esmorzars saludables per aconseguir que mengem més sa.

La Raquel Luri ens va venir a fer una xerrada i ens va explicar que un esmorzar saludable és aquell que té pocs greixos i sucres. Són exemples d’esmorzars saludables la fruita, els entrepans i els fruits secs.

Portar esmorzar saludable és molt rentable, perquè ajudes al teu cos a estar més sa i redueixes els residus (embolcall de plàstic).

(cliqueu sobre la imatge per visitar la galeria fotogràfica)

L'adreça electrònica no es publicarà. Els camps necessaris estan marcats amb *