CM- VOTEM L’ARBRE MÉS BONIC D’EUROPA

Els alumnes de 3r i 4t a l’hora de l’hort i meteo hem visitat una pàgina web que es diu “treeoftheyear.org” on hem pogut veure arbres de tota Europa que són una mica especials, ja que són molt antics, alguns fins i tot tenen 1000 anys. El més interessant és que es pot votar per escollir l’arbre més emblemàtic d’Europa.

A classe hem votat l’arbre que representa a Espanya. Està a Osca i es diu “La carrasca de Lecina” perquè té més de 1000 anys i aquí és on es reunien les bruixes. El seu perímetre fa 7 metres i nosaltres ho hem comprovat mesurant amb metres de paper. També hem votat el plataner, una arbre que representa a Itàlia ja que es podien votar un màxim de 2 arbres.

Us animem a conèixer més històries dels arbres d’Europa visitant aquesta pàgina web:

i així escollir i votar l’arbre que més us agradi.

(cliqueu sobre la imatge per visitar la galeria fotogràfica)