CM- PROPOSTA ESCOLA VERDA: ESTUDI DELS INSECTES PAL

Els alumnes de cicle mitjà col·laboren amb els objectius de l’Escola Verda d’una manera molt especial: ” Hem adoptat un insecte pal”.

Durant tot el trimestre hem cuidat a classe els nostres insectes buscant al bosc el seu menjar preferit, “l’esbarzer”. Els hem mesurat per veure com creixen dia a dia i amb la lupa hem pogut veure com muden  la pell i fins i tot hem pesat els seus excrements.

Hem après moltes coses: a cuidar-los en grup, a perdre la por als insectes i jugar amb ells i l’importància que tenen per la natura perquè són aliments per altres animals.  Durant les vacances de Nadal els hem cuidat des de casa, ja que els nens se’ls han pogut emportar perquè no es quedin sols a l’escola!

(cliqueu sobre la imatge per visitar la galeria de fotos)

1. Laura Sostres Llamas

Escriu el Nil,
    Holi ma agradat molt esperu que als altres tambe! adeu Nuria, Sara, Jordi, Mamen i Marc Deu!!!!

Moltes gràcies per aquesta iniciativa, el Nil a casa té molta cura dels seus insectes pals!