CI- PROPOSTA ESCOLA VERDA

Com que als nens i nenes de Cicle Inicial ens agraden molt els contes i també dibuixar, hem proposat una acció molt artística d’escola verda.

Hem animat a tots els alumnes de primària a participar al “Concurs BBVA de Dibuix Escolar”, el qual té com a objectiu estimular la creativitat en la faceta del dibuix a través de la lectura de “Sis contes per cuidar el planeta” (alineats amb alguns dels Objectius de Desenvolupament Sostenible que l’Organització de les Nacions Unides ens proposa assolir per tal de transformar el món).

Ens ho hem passat molt bé i hem après molt.  Si guanyem algun premi, ja us ho comunicarem!

(cliqueu sobre la imatge per visitar la galeria fotogràfica)

L'adreça electrònica no es publicarà Els camps necessaris estan marcats amb *