6è- PROJECTE INTERDISCIPLINARI

Els alumnes de 6è durant el segon trimestre i part del tercer trimestre han estat treballant en la realització d’un nano, com a projecte.

El Joel va suggerir la idea de tenir un nano a l’escola, que fes companyia al Petardo, el nostre gegantó. Vam buscar informació de com construir un nano i vam fer el disseny. Llavors la Laia va portar a l’escola el nano que havien fet a casa seva i la família el va acabant cedint a l’escola.

Gràcies al model que teníem, vam acabar de construir la nostra nano, finalment era noia i el nom triat per unanimitat per la classe és Lila.

Ha estat un projecte molt enriquidor i significatiu, i a partir d’ara podrem gaudir del Petardo, el nano de la Laia (al que cal posar nom) i la Lila.

Cliqueu AQUÍ per visitar la galeria fotogràfica