5è- PROJECTE 2n TRIMESTRE

Us presentem a continuació els projecte que els alumnes de 5è han dut a terme durant el segon trimestre i part del tercer.

La classe es va distribuir en 4 grups i cadascun va escollir una temàtica d’interès personal. Van decidir l’índex de treball per tal de fer la recerca d’informació. Quan van acabar la memòria, van elaborar una presentació en format power point per exposar-la davant els companys de 6è.

Tot seguit els alumnes us explicaran amb més detall els seus treballs.

Grup Mascotes: Noa, Montse, Joan, Gemma i Alessia

La temàtica del nostre projecte van ser les Mascotes. Ens ha agradat realitzar-lo perquè ens agraden molt els animals i hem après coses que no sabíem. Com a curiositat dir-vos que els gossos més adoptats són el Sussex Spaniel, l’English Toy Spaniel, el Buldog, el Pug i el Terrier Yorkshire, en canvi, el gat més adoptat és el Maine Coon. El que hem après treballant en grup és la importància d’escoltar les opinions de tots els nostres companys.

Grup Videojocs: Iker i Tarik

En aquest projecte es tracta de buscar informació sobre dos videojocs, Bus simulator ultimate i Geometry dash. Ens ha agradat molt perquè els coneixem molt bé. Sobre el primer hem après tots els controls del joc, la temàtica, quants autobusos hi ha, entre d’altres coses més. I al Geometry dash hem conegut tots els nivells existents i tot allò que és legal i ilegal. Pensem que és molt important aprendre a treballar en grup.

Grup Cotxes: Nil i Biel

El nostre grup ha buscat informació sobre el Toyota Supra mk4. Ens ha agradat realitzar-lo perquè ens agraden molt els cotxes i sobretot aquesta marca. Penseu que aquest vehicle té un motor molt potent, 330 cavalls. Hem disfrutat treballant tots dos en equip.

Grup Motocross: Maria, Miquel i Martí

El nostre projecte també tracta de vehicles, en aquest cas de les Motocross.

Ens ha agradat realitzar-lo perquè hem conegut diferents tipus de motos, els aspectes legals i ilegals, els millors motoristes, entre d’altres aspectes més.

Aquestes activitats ens ajuden molt en el treball cooperatiu.

Us deixem un recull de fotografies sobre la presentació, esperem que les disfruteu!!

Moltes gràcies per la vostra atenció!!

Alumnes de 5è

Escola Mare de Déu del Roser

Riudecols

(cliqueu sobre la imatge per visitar la galeria fotogràfica)