ESCOLA- UNA NOVA FAÇANA

Cliqueu sobre la imatge per visualitzar, en segons, la transformació de la faça a  de l’escola.

Natura, muntanyes, animals, insectes pal… aquestes paraules dels nostres alumnes van ser la inspiració del disseny del dibuix que la Patrícia ens va ajudar a crear per la façana de la nostra escola.

L’artista va posar en ordre totes les idees i  suggerències que els i les alumnes van aportar i ens va presentar un esboç que en breu es va poder fer realitat gràcies a la seva ajuda i a l’il·lusió i esforç de tots els i les alumnes de l’escola.

Voleu veure tot el procés? Feu clic AQUÍ per visitar la galeria fotogràfica.

Moltes gràcies a la Patrícia Alfonso @patiodelunares per fer realitat els desitjos dels alumnes de l’escola i per ser part d’aquest petit gran projecte de la nostra escola!

1. admin. Autor de l'article

Hola, som els nens i nenes de cicle superior i acabem de llegir els vostres comentaris.
    Moltes gràcies per dedicar-nos paraules tant boniques.
    Estem desitjant continuar pintant la nostra escola.

Fins aviat!