ESCOLA- RACÓ LILA

Març va ser un mes molt especial a l’escola. Vam rebre la visita de la Raquel Rodríguez, directora i actriu de la companyia de teatre Nebulosa, i la també actriu Isamar Mateo les quals van inaugurar un nou racó de la nostra escola, EL RACÓ LILA I MULTICULTURAL, a través d’una dinàmica musical i una xerrada en la que es va repassar la trajectòria del paper de la dona actriu des dels seus inicis fins l’actualitat.

Aquest espai LILA pretén fomentar la igualtat real d’oportunitats i el respecte a la diversitat, fugint estereotips i rols de gènere i d’actituds discriminatòries a través de la lectura de contes, tallers, xerrades…

Us anirem informant de les activitats que es duran a terme amb molta il·lusió.

Cliqueu AQUÍ per visitar la galeria fotogràfica.