ESCOLA- JORNADA DE PATIS

El passat dissabte 15 d’abril vam celebrar una Jornada de patis.
Pintar les parets del pati d’Infantil i de Cicle Inicial, construir un circuit amb pneumàtics i troncs al pati d’Infantil, col·locar gespa artificial al pati de Primària, crear una barra amb tires de tela al pati de Primària, crear espais de lectura… aquestes van ser algunes de les accions que es van dur a terme per tal de rehabilitar els nostres patis.
Totes aquestes idees, van ser demandades pels alumnes de l’escola, tractades a la Comissió de patis (formada per alumnes, mestres i una mare) i fetes realitat gràcies a les famílies, mestres, amics/es i alumnes que ens vau acompanyar al llarg del matí.
Moltes gràcies per la vostra col·laboració!
Cliqueu AQUÍ per visitar la galeria fotogràfica.