ESCOLA- JORNADES SALUDABLES

Just ara que estem a punt de començar un nou curs, compartirem les jornades saludables que vam celebrar a finals del curs passat i així, potser, afegir noves idees i accions per portar a terme una dieta més saludable.

En el següent link: JORANDES SALUDABLES trobareu imatges de xerrades i sortides que es van realitzar a l’escola i pels voltants del poble, un vídeo resum de la presentació de receptes que els i les alumnes de l’escola van elaborar amb els ingredients que van comprar a les botigues i mercat del poble i un recull de receptes saludables d´escoles verdes de la comarca en el que els alumnes de 6è van redactar la seva pròpia.

Esperem que us agradi!

Podeu afegir qualsevol comentari i us respondran els i les alumnes amb molta il·lusió.

(cliqueu sobre cada imatge en moviment de la presentació per descobrir les galeries d’imatges i els vídeos adjuntats)