ELS JOCS DELS NOSTRES PARES I AVIS

El projecte portat a terme a 6è sobre els jocs dels nostres pares i avis ha estat un èxit. Primerament es van entrevistar els nostres avis, alguns d’ells van venir fins i tot a l’escola i ens van explicar moltes coses sobre la seva infància i els jocs que feien.

Les entrevistes van ser molt interessants i emotives. Moltes gràcies avis i àvies!

Després de recopilar molta informació es va fer un mural resum.

I el projecte es va acabar complertant amb una Jornada de jocs dels nostres pares i avis organitzada pels alumnes de 6è, on van participar tots els nens i nenes de l’escola!

Joc dels patacons

Joc de les xapes