ELS JOCS DELS NOSTRES PARES I AVIS

El projecte portat a terme a 6è sobre els jocs dels nostres pares i avis ha estat un èxit. Primerament es van entrevistar els nostres avis, alguns d’ells van venir fins i tot a l’escola i ens van explicar moltes coses sobre la seva infància i els jocs que feien.

Les entrevistes van ser molt interessants i emotives. Moltes gràcies avis i àvies!

Després de recopilar molta informació es va fer un mural resum.

I el projecte es va acabar complertant amb una Jornada de jocs dels nostres pares i avis organitzada pels alumnes de 6è, on van participar tots els nens i nenes de l’escola!

Joc dels patacons

Joc de les xapes

La xarranca

La corda

Les gomes

Els retallables

Les baldufes

“Soy capitán”

Arrencar cebes

MOLT BONA FEINA!

1 comentari

1. Escola

Enhorabona per haver escollit aquesta idea per elaborar el projecte, gràcies per tota la feina que vareu fer i per preparar-nos a petits i grans aquesta jornada en la qual ho vam passar d’allò més bé.

L'adreça electrònica no es publicarà Els camps necessaris estan marcats amb *