El Tió arriba a l’escola!

El passat divendres 14 de desembre vam rebre a l’escola com cada any, la visita del nostre Tió de Nadal.

Els infants de Infantil i de Cicle Inicial van sortir a l’entrada de l’escola per a rebre’l amb somriures i molta emoció. Després d’escoltar-lo durant una llarga estona tocant el timbre, li van obrir la porta i, al veure que tremolava molt, el van embolcallar ràpidament amb una manta ben calenta.

El Tió de Nadal ha arribat molt afamat i cansat després d’haver recorregut totes les muntanyes dels voltants del poble, és per això que l’hem posat al rebedor de l’escola per tal que tothom li pugui donar alguna cosa per menjar i pugui conèixer a cadascun dels infants, famílies i mestres de l’escola.