CS- ARTS and CRAFTS

Volem compartir amb tots vosaltres obres d’art realitzades pels alumnes de l’escola des de l’àrea d’educació visual i plàstica:

ARTS and CRAFTS.

En les sessions realitzades s’estudia història i continguts d’arts plàstiques utilitzant la llengua anglesa com a via de comunicació.

La classe de 5è va viatjar fins la prehistòria per aproximar-se i crear una obra d’art semblant a les que trobem a les coves dels artistes dels nostres avantpassats.

Cliqueu sobre la següent imatge per visitar la galeria fotogràfica.

5è: CAVE ART

La classe de 6è va crear MOSAICS després d’estudiar quan, com i per què els romans els van començar a crear i utilitzar.

Cliqueu sobre la següent imatge per visitar la galeria fotogràfica.

6è: ROMAN ART

Tenim uns GRANS ARTISTES!