Castanyada 2018

El passat dimecres dia 31 d’octubre, infants, famílies i mestres vam celebrar la festa de la Castanyada a la pista de l’escola.

Aquest any el desenvolupament de la festa va estar marcat i condicionat per la meteorologia, és per això que la tradicional fotografia amb la Castanyera i el recitat de poemes i dites de la tardor que els infants havien preparat, no es va fer com s’havia planejat a la pista del pati i es va haver de fer al rebedor de l’escola.

Després del recital de dites, poemes i fotografies, els nostres infants ens van oferir un ampli repertori de balls i cançons a tot el públic que ens va acompanyar.

Els alumnes de 6è, a més a més de presentar les dites i poemes de cada grup, ens van oferir la seva coreografia de la cançó popular francesa “La chanson des squelettes” que treballen a l’àrea de francès.  Després, tots els alumnes de l’escola  van interpretar en rotllana “El ball de la castanya” (tradicional catalana) i la “Rumba de les Castanyes” del Pot Petit.

Per acabar la part musical de la festa, tots els infants de l’escola van interpretar un dels èxits d’aquesta època, “La Castanyera”, per a la qual vam fer una gran rotllana a la pista comptant amb la inestimable col·laboració de les famílies dels infants i en especial d’antics alumnes que, com cada curs, s’acosten a l’escola a gaudir d’aquesta festa amb nosaltres.

Des del centre, volem agrair com cada any, la gran col·laboració de l’AMPA de l’escola pel deliciós berenar que ens va oferir a tots els participants i per la tradicional torrada de castanyes.

També valorem molt i volem agrair l’assistència de totes aquelles famílies que vareu vindre a veure i viure la festa amb nosaltres i, aprofitem per a convidar-vos a participar en properes celebracions.

Aquí us deixem un vídeo amb un recull de les danses que els infants ens van oferir.

Us desitgem a tothom una bona tardor.