Sant Jordi 2019

El passat dimarts dia 23 d’abril, vam celebrar la diada de Sant Jordi pel poble de Riudecols.
Vam comptar amb la participació d’alumnes, mestres, famílies, veïns i alguns convidats ; i amb un seguit d’actes que van omplir de festa el matí del dia 23.
A les… Llegeix més»

FÒRUM D’ESCOLES VERDES A FALSET

El passat dijous dia 7 de març la nostra escola va participar en el Fòrum d’Escoles Verdes al Teatre l’Artesana a Falset. És una Trobada territorial d’alumnes i mestres on tenen l’oportunitat d’intercanviar experiències entre totes les escoles adherides al Programa de les comarques del Baix Camp i del Priorat. L’objectiu és que els centres trobin un ambient òptim per exposar experiències, per al diàleg i les trobades personals.… Llegeix més»

Nous panells interactius

Tenim la satisfacció d’anunciar que en les properes setmanes l’escola estrenarà dos panells interactius (un fixe i un mòbil) que ens permetran:
1.- Ajudar els docents a construir un ambient d’aprenentatge pràctic i atractiu.
2.- Disposar d’un centre d’aprenentatge interactiu on els alumnes i el mestre puguin exposar idees i conceptes i resoldre problemes i qüestions.
3.- Dinamitzar les classes facilitant la participació dels alumnes.
4.- Acostar els infants a les noves tecnologies de la informació i la comunicació, eines amb les que es troben en la vida real i amb les que hauran de treballar en el futur
Aquesta inversió ha estat possible gràcies a la col·laboració de les Indústries TEIXIDÓ, que un cop més ha manifestat la seva sensibilitat vers els projectes de l’escola i ens ha fet una aportació de 1.000€ per a la compra d’aquest material.
MOLTES GRÀCIES

Cursa Solidària 2018

Com ja sabeu el passat divendres 23 de novembre, vam celebrar a l’escola, la Cursa solidària, aquest any a favor dels drets dels infants arreu del món. Aquesta iniciativa neix del projecte “Kilómetros de solidaridad” que l’ONG Save the Children porta a terme cada any en favor d’una causa diferent.
Alumnes… Llegeix més»

Un dia al port de Tarragona

El passat dijous 25 d’octubre, els infants i els mestres de l’escola mare de Déu del Roser vam visitar el museu del port de Tarragona i les instal·lacions portuàries.
Durant el matí vam explorar els racons del museu del port situat molt a prop dels “tinglados”… Llegeix més»