WELCOME SPRING!

PER TAL DE REPRENDRE, AMB LES MÀXIMES GARANTIES, EL CUS 2020-2021 US DEIXEM A LA VOSTRA DISPOSICIÓ EL SEGÜENT DOCUMENT:

PLA D’ORGANITZACIÓ 2020

ESCOLA-EASTER TIME

Avui, dilluns de Pasqua, us volem ensenyar un resum de les activitats que, des de l’àrea d’anglès, vam realitzar l’última setmana del trimestre relacionades amb aquesta festivitat (EASTER TIME): The Easter Bunny song, a spring poem, the Easter egg hunt en són alguns exemples…
Per… Llegeix més»

ESTONES DE MENJADOR II

Tornem a compartir amb tots vosaltres estones de menjador i de jocs al pati d’ aquest 2n trimestre…  Us animem a visitar la galeria de fotos clicant sobre la imatge. Esperem que us agradin! Fins la propera!

P5- I LOVE YOU!

Els alumnes de P5 us volen enviar un missatge molt especial, paraules dolces que ens fan una mica més HAPPY 😊
Esperem que passeu molt bon dia i que aprofiteu una estoneta per jugar tots plegats amb el “puzzle” de números i colors que vam… Llegeix més»

CS- ACCIONS ESCOLA VERDA

Us expliquem tot seguit les accions d’escola verda que han escollit i realitzat els alumnes de Cicle Superior.
Els alumnes de 5è hem escollit per aquest trimestre tres accions d’escola verda.
Després d’observar que hi havia un excés de residus d’envasos al pati de Primària, vam… Llegeix més»