Sortida 3r d’ESO

Aquest dimarts 8 i dimecres 9 de juny l’empresa comarcal SECOMSA ha convidat als alumnes de 3r d’ESO del nostre centre a conèixer per dins aquesta important empresa de tractament dels residus que genera la nostra comarca.

Tutoria 4t ESO.

Des de les tutories de 4t ESO l’alumnat ha estat reflexionant i analitzant l’any de pandèmia que ha marcat un abans i un desprès en les nostres vides i el funcionament de la nostra societat. A continuació podeu veure els murals que n’han sorgit.
Llegeix més»

Diada de Sant Jordi 21′

Divendres passat al matí vam estar de celebració al Fontanelles! El centre va realitzar un seguit d’activitats per assenyalar un dia tan especial com és Sant Jordi.
Vam tenir els reptes de Sant Jordi, activitats diverses per tots els nivells, roses i regalets bonics que ens van… Llegeix més»

Projecte 2 ESO A

Aquest curs els alumnes de segon d’ESO de l’Institut Fontanelles participen en el projecte Delegats i delegades 3D de la direcció general de Joventut de la Generalitat de Catalunya.

És un projecte que pretén fomentar la cultura participativa dins dels centres educatius a través del desenvolupament… Llegeix més»