Comunicat d’inici de curs

nou curs, nous espais, noves oportunitats d’aprenentatge

Benvolgudes famílies,

comencem el nou curs 2019-2020 amb energies renovades i amb algunes novetats a l’Institut Fontanelles. Volem compartir amb vosaltres les novetats més significatives:

Professorat, alumnat i grups:
Comencem més de 500 alumnes i 51 professors i professores. Amb 16… Llegeix més»

Inici del nou curs

Ja està tot a punt per començar les classes.
L’inici de les classes serà el dijous 12 de setembre de 8:30 a 13h. Divendres 13 de setembre començarà l’horari normal del curs de 8:30 a 15h.

Sempre et recordarem

Sempre recordarem l’estreta col.laboració i suport que l’alcalde de Maspujols, Josep Rabascall, va donar a totes les inciatives i projectes de l’Institut Fontanelles.
Molt especialment, amb el nou hort que vam plantar aquest passat curs 2018-19, la terra del qual va ser llaurada per ell mateix.
Gràcies… Llegeix més»

Comiat a Josep Rabascall

El nostre més sentit condol per la pèrdua sobtada de Josep Rabascall, alcalde de Maspujols, als seus familiars, amics i companys de consistori.
Sempre va donar suport a tots els projectes del nostre institut i molt especialment al projecte de l’hort d’aquest últim curs.

TEDEd Club Fontanelles

El passat 10 de maig vam gaudir del TEDEd Club Fontanelles escoltant els vídeos i presentacions TED dels nostres alumnes de 3r i 4t d’ESO que van arribar a la final. Gràcies a tots per la vostra participació! Va ser genial!

“Premsats”

Els alumnes que van realitzar l’obra de teatre “premsats” han fet un vídeo promocional que trobareu al Facebook del centre… entreu a mirar-lo, us agrada?