L’alumnat de 5è en el Congrés de Recerkids

La VI edició de Recerkids en la que ha participat el nostre alumnat de 5è ens va proposar treballar  al voltant del tema de l’estudi de la biodiversitat a Catalunya, especialment, l’impacte de l’acció humana sobre les aus.

El divendres 27 de maig es va realitzar el Congrés d’aquesta edició al Campus de la URV de les Terres de l’Ebre per presentar els resultats de les seves recerques. L’objectiu del projecte, impulsat per la Direcció General de Recerca de la Generalitat de Catalunya, és que l’alumnat de 5è i 6è de primària aprengui ciències a partir de la recerca a l’aula. L’eix central de les recerques d’enguany és la biodiversitat i l’impacte de l’acció humana sobre les aus.

A banda de presentar el nostre pòster sobre l’alimentació de les aus en zona urbana, es va realitzar una visita al Parc Natural del Delta de l’Ebre. On  vam observar les espècies d’aus que hi habiten a través de diferents tallers d’observació d’ocells. La jornada a Tortosa va comptar també amb un espectacle científic de la mà dels Clowntífics de Big Van Ciència.

Tot plegat un dia de treball molt intens i divertit.