Història

La nostra escola va néixer el 3 de setembre de 2007, de forma provisional a l’avinguda d’Antoni Planàs i Marca, 13 de Reus atenent la necessitat d’escolarització d’una de les zones amb més població en edat escolar: la zona sud de Reus.
Inicialment l’escola comptava amb 2 P3, 1 P4 i 1 P5.
Posteriorment, el setembre del 2012, ens vam traslladar a l’actual ubicació, fusionant-nos amb l’escola Reus 21 de la qual vam incorporar alguns trets d’identitat.
Actualment el nostre alumnat prové bàsicament de l’entorn de l’escola, el barri Jardins de Reus, tot i que degut al trasllat de l’any 2012, encara queden famílies de l’antic entorn, bàsicament germans dels primers infants matriculats.
En aquests anys l’escola ha anat creixent fins a assolir l’estructura completa durant el curs 2013-2014, amb la primera promoció d’alumnes que va finalitzar la seva escolarització.