L’alumnat de 4t de la nostra escola hem tingut l’oportunitat de realitzar una sortida molt especial a la via verda de Cambrils, una experiència que ens ha permès combinar esport, natura i convivència.
Al llarg del recorregut, hem pogut gaudir d’un entorn natural privilegiat, caminant en un ambient tranquil i segur. Amb el seu traçat planer i accessible, ens ha facilitat avançar tots junts, respectant el ritme de cadascú i fomentant el treball en equip.
A més de fer activitat física, aquesta sortida ens ha ajudat a prendre consciència de la importància de cuidar el medi ambient i de gaudir de l’aire lliure d’una manera responsable. També ha estat una gran oportunitat per reforçar els vincles entre companys i companyes i compartir moments divertits fora de l’aula.
En definitiva, ha estat una jornada molt enriquidora que segur que recordarem amb il·lusió.
Si cliqueu a la següent imatge podreu veure més fotografies de la jornada. Recordeu que heu d’entrar amb el correu del vostre fill/a xxx@isabelbesora.cat



