Setmana STEAM

Aquest any ens hem endinsat en un nou projecte d’escola. Hem dut a terme la setmana STEAMgreen, anomenada “Donem vida als materials”.

Hem estat reciclant i reutilitzant materials que teníem per casa i l’escola i hem fet les nostres pròpies creacions. Hem treballat de manera cooperativa entre els nivells de cada cicle.

Al principi ens va costar una mica pensar què podíem crear però ens han sortit coses ben i ben xules!

I per fi, les nostres famílies han pogut tornar a entrar a l’escola i han vist tot el que ens hem inventat.

Per veure unes quantes fotografies cliqueu a la imatge!