Si voleu fer una visita virtual per l’escola cliqueu el següent enllaç:

VISITA VIRTUAL

Setmana Jocs florals, Gianni Rodari

La figura de l’escriptor, mestre i pedagog italià Gianni Rodari que el 2020 feia 100 anys del seu naixement i per la pandèmia no ho vam poder treballar.
Les seves tècniques creatives el van fer tot un referent en la literatura infantil.
Descobrim en aquestes setmanes algunes… Llegeix més»

Per Sant Jordi, llibres mil !!!

Si per l’abril aigües mil, per Sant Jordi llibres mil. Mil històries per explicar, viure, imaginar.
Llegir et transporta allà on vulguis per això des de l’escola potenciem, animem i divulguem la importància de la lectura des de ben petits.
Animeu-vos a anar a les biblioteques públiques… Llegeix més»

ELS MINICONSELLS AMBIENTALS

Avui dijous 8 d’abril comencem una campanya conjunta amb totes les escoles i instituts verds de la ciutat per promoure la sostenibilitat.
Cada dijous d’aquest mes penjarem un minivídeo de sensibilització que l’alumnat de l’escola ha preparat amb molt de carinyo.
Esperem que us agradin i que… Llegeix més»

Celebrem la Mona

L’últim dia de trimestre l’hem celebrat com si ja fos el dia de la Mona! Cada classe hem preparat una mona ben rodona! I no li ha faltat la gallina de xocolata! Alguns ho hem celebrat anant al parc o al pati de l’escola… L’important… Llegeix més»

RESOLEM LES ENDEVINALLES

Com que sabem que heu estat rumiant molt les endevinalles us deixem la resposta de totes elles per comprovar els encerts que heu fet!

Endevinalla 1: Bruixa
Endevinalla 2: Drac
Endevinalla 3: Follet
Endevinalla 4: Llibres
Endevinalla 5: Patufet
Endevinalla 6: Porquet
Endevinalla 7: Fantasma

Endevinalla 7

7.- VÉS SI HO POTS ENDEVINAR!
COM QUE NO TINC GAIRE FEINA,
A LA NIT SURTO A FER POR
I NO EM CAL OBRIR CAP PORTA
PER CANVIAR D’HABITACIÓ.

• TINC AMICS MONSTRES.
  • M’ENCANTA VIURE ALS CASTELLS.
  • D’UNA MANERA O ALTRA EM FAIG NOTAR.

L’oli a la cuina de l’escola

Un grup d’alumnes de 6è de l’escola estem treballant l’oli i com augmentar i millorar el seu reciclatge a totes les llars de l’escola.
Per començar volem saber cóm ho fem a la cuina de l’escola.
Hem pogut visitar la cuina i  hem entrevistat la nostra cuinera.… Llegeix més»

Endevinalla 6

6.- ENDEVINA, ENDEVINALLA…
SÓC LLADRÓS, NO GAIRE NET,
I DE MI TOT S’APROFITA,
DE PERNIL, XORIÇO I FUET
NINGÚ MAI NO SE N’ATIPA.

• ELS MEUS AMICS VIUEN A LA GRANJA.
  • AL CONTE EN SURTEN 3.
  • TINC CUA CURTA I CARGOLADA.