A l’escola treballem els ODS

La nostra escola des del seu naixement ha apostat pel respecte i la conservació del medi natural, sense oblidar els valors que fan possible la bona convivència entre persones.
Volem compartir amb vosaltres els objectius comuns que marcaran l’agenda d’acció global pel desenvolupament fins a l’any… Llegeix més»

EL NOSTRE PLANETA

Des de la creativitat dels infants a les aules fent plàstica, pensem en el planeta i animem a actuar contra la crisi  climàtica.  Hem de protegir el medi ambient per poder mantenir la vida de tots els ésser visus: plantes, animals, ecosistemes de tot tipus… Llegeix més»

Patis actius

Avui iniciem amb l’alumnat el projecte “Patis actius” gràcies a Associació Asperger-TEA del Camp de Tarragona “Aspercamp”. Nous jocs per compartir entre tots i totes! #inclusió #educació
A continuació, clicant a la imatge, trobareu unes quantes instantànies d’avui.